Hieronder staan de vijf meest gestelde vragen


We vragen de leden het gereedschap in goede staat te houden. Deze en andere voorwaarden zijn te raadplegen in ons huishoudelijk reglement.

Het doornemen van het huishoudelijk reglement is verplicht alvorens gereedschap een eerste keer te ontlenen. 

WAT ZIJN DE REGELS bij gebruik?


Wat is de standaard uitleentermijn?

De standaard uitleentermijn is een week voor een individuele gebruiker, en twee weken voor organisaties.

Je kan je ontlening één maal met een week verlengen via je online account. Onze uitgebreide FAQ legt uit hoe je dat doet.

Als je weet dat je die extra week nodig zal hebben, kan je dat bij de ontlening aan de balie laten weten. De mogelijkheid om online te reserveren blijft wel beperkt tot één week.


Ben je op zoek naar een toestel om te vijzen, boren, beitelen of mengen? Met onze online gids vind je het juiste toestel in een handomdraai.

Welk toestel moet ik gebruiken / reserveren?


Verkoopt Tournevie verbruiksgoederen?

We verkopen de meest courante verbruiksgoederen (zoals zaagbladen, schuurpapier, …) die van toepassing zijn op ons gereedschap aan een faire prijs

Ons aanbod is beperkter dan bij een groothandel, maar je kan alles per stuk kopen in plaats van een volledig pak. Wat u niet gebruikt koopt Tournevie terug.

Een overzicht van de verbruiksgoederen en de bijhorende prijs per stuk is online te raadplegen. Het overzicht is voorlopig enkel in het Engels beschikbaar. 


Kan ik gereedschap doneren?

Gereedschap van goede kwaliteit dat nog functioneert, of alleszins mits beperkte ingrepen valt te repareren, is steeds welkom. Goedkope en kapotte toestellen aanvaarden we niet.

Vind je ons een tof initiatief en heb je nog gereedschap liggen dat je niet meer gebruikt? Geef dan een seintje aan Thomas, onze specialist ter zake. 


 

Niet gevonden wat je zocht?

Noot: de uitgebreide FAQ is ‘work in progress’, en momenteel enkel beschikbaar in het Engels.
De vertaling komt er zo snel mogelijk aan!